Dijital teknolojilerin çok gelişmediği zamanlarda, iş etkileşimi basit posta iletişimi yoluyla gerçekleştirilirdi. Yirmi birinci yüzyıla geldiğimizde, posta ve diğer ilgili faaliyetlerinin çoktan sonu geldi. Posta hizmeti daha hızlı ve ileri seviyeye yükseldi ve elektronik oldu. Yani, posta iletişimi fikri aslında tamamen yok olmadı. Dahası, e-posta’da “spam” gibi bir kavramın olması insanların ayrıntılara daha özenli davranmasını sağladı.
Örneğin, satış ekibiniz tarafından gönderilen değerli bir teklif, kullanıcı adı ve güvenilmez alan adına sahip bir e-posta adresi tarafından gönderilirse, kullanıcılar tarafından ihmal edilebilir. Bu nedenle, iyi e-posta adresleri iş dünyası ve ticari etkileşim dünyasında önemli bir rol oynamaktadır.