Etkili e-mail metin yazarlığı için ipuçları
E-mail metin yazarlığındaki yeni başlayanlar genellikle metinlerini öne çıkarmak ve satışları artırmak için sihirli bir hap ararlar. Sahada daha fazla deneyime sahip olanlar, e-mail kopyanızı yapılandırmak için tek bir çok amaçlı çözümün değil, genel kuralların olduğunu bilirler.E-maillerinizi etkili ve hedefe yönelik hale getirmek için nelere dikkat etmeniz gerektiğini görelim.
Okuyucular için yazın, kendiniz için değil
Şirketlerin yaptığı en yaygın hata, okuyucularının çıkarlarından ziyade şirketlerine odaklanmaktır. Etkili bir e-mail kopyası, her şeyden önce, yalnızca şirketinizin ürününü anlatmak yerine müşterinizin doğrudan gereksinimlerini karşılamalıdır.
Yes’in bu Yeni Yıl e-mailine bir göz atın. Sıcak ve müşteri odaklı. Tüm içerik blokları okuyucu için önemli olan bir şey hakkında konuşur. Ayrıca, e-mail, başkanının imzasıyla sona erer ve bu da kişisel bir dokunuş sağlar.