E-ticaret’te Sıkça Sorulan Sorular Sayfası

1. Kendinizi müşteriniz yerine koyarak düşünün

Sıkça Sorulan Sorular sayfası tasarlanırken kendinizi müşterinin yerine koyarak ve onlar gibi düşünerek, hangi bilgileri bu sayfada görmek istediğinize karar vermek e-ticaret sahipleri açısından faydalı olmaktadır. E-ticaret sitenizi kendinizi müşteriniz yerine koyarak sitenize bakıp incelediğinizde eksik veya atlanmış olan noktaları kolaylıkla fark etmenize faydalı olacaktır.

2. Sorulara kısa ve net cevap vermek aynı zamanda marka kimliğinizi göz önünde bulundurmak avantaj sağlar

Sıkça Sorulan Sorulara mümkün olduğunca kısa, net ve anlaşılır yanıtlar vermelisiniz fakat fazla detaylı açıklamalar gerektiren sorulara ise birkaç cümlede özet cevaplar vermeniz yeterli olacaktır. Bunun yanında aynı zamanda marka kimliğinizi göz önünde bulundurarak ve marka kimliğinizi yansıtacak bir dil kullanarak bunu kelimelere dökmek de devamlılığınızın açısından avantajlı olacaktır.

3. Müşteri hizmetleri, kargo ve iade & değişim vb. konularına sayfanızda yer verin

Soruları kategorilere göre veya maddeler halinde ayırmak kavram ve anlam karmaşasını önler ve yalın bir anlatım dışında sayfa düzeni sağlamaktadır. Maddelerin başına madde olacağını belirtecek işaretler koymak hem görsel açıdan hem de daha rahat bir okuma sağlamaktadır. Aynı zamanda kargo, iade/değişim, güvenlik sertifikaları, ödeme koşulları, müşteri hizmetleri gibi vb. konulara sayfanızda yer vererek bu süreçlerle ilgili daha detaylı bilgi büyük bir avantaj sağlamaktadır.

4. Görsellere başvurabilirsiniz

Bazı açıklamalar için görsellere başvurmak çoğu zaman olumlu sonuçlar getirmektedir. Adım adım takip edilmesi gerek bir süreç için hem de görsel zenginliği sağlamak için görsellere başvurabilir, açıklamayı aynı zamanda videolarla ile de desteklemek çok daha net ve anlaşılır bir yöntem olabilmektedir.

Test

Form Gönderimi

Tamam