Apple Watch uygulamaları üzerinde düzeltmeler yapmak ve yeni uygulamalar geliştirmek isteyen Apple, gizli laboratuvarını markalara açtı.
Eylül ayında Apple’ın CEO’su Tim Cook’un Apple Watch’u tanıtmasıyla, Apple giyilebilir teknoloji pazarında ilk kez yer almaya başladı. Geçtiğimiz günlerde ise marka, Apple Watch için uygulama tasarlamak isteyen markaları gizli laboratuvarında ağırladı. Apple’ın genel merkezi ve gizli laboratuvarına girmesi kabul edilen markalar arasında BMW ve Facebook’un yer aldığı açıklandı.
Gizli laboratuvarına girişlerde tüm güvenlik önlemlerini alan Apple; ürünün tanıtımın yapılacağı 9 Mart tarihine kadar herhangi bir bilginin dışarı çıkmasını engelledi. İnternet bağlantısının olmadığı ve telefon ya da kağıt gibi materyallere izin verilmeyen laboratuvarda, markalar uygulamaları üzerinde çalıştı.
Nisan ayında satışa çıkarılacağı açıklanan Apple Watch’un tanıtımı, 9 Mart tarihinde San Fransisco’da gerçekleşti. Yeni MacBook’un ve Apple uygulamalarının da tanıtıldığı etkinliğin en dikkat çeken kısmı Apple Watch tanıtımı idi. Apple, ortak olarak çalıştığı markaların bir listesini henüz yayınlamadı ancak BMW ve American Airlines tarafından Apple Watch için geliştirilen uygulamalar daha önce gösterilmişti.
Apple Watch’un başarısı kalitesi ile donanım ve fonksiyonelliğe yönelik uygulamalar ortaya çıkarmak için yeni bir geliştirme platformu kullanan markalar ve geliştiricilere dayanıyor.
Apple Watch, ana marka Apple ve ortak firmaların geliştireceği uygulamalarla birçok yeni özellik kazanarak tüketicilerin ilgisini çekecek gibi